M a t i

2014. június 22., vasárnap

Boldog születésnapot Édesanyám!

Tiszta szívemből szeretlek! És ez a lényeg, ragozhatnám, de neked újat már úgysem tudok mondani. Mivel belőled lettem, így minden gondolatom, szavam, tettem egy kicsit a tiéd is. Neked köszönhetem az életem. Persze, már írtam egy versszerűséget is erről, ami szívből jött, így most ezt ide csatolom, mert az igaz volt, amikor írtam, igaz most is és igaz lesz évtizedek múlva is. 


Érdekes, hogy az eddigi életed felében sem voltam még jelen, vagyis ha hozzávesszük azt is, amikor még a hasadban növekedtem, akkor pont az eddigi életed felében voltam a fiatalabbik fiad. Nekem viszont természetesen 23 évem összes perce hozzád kötődik. Azon gondolkodtam, hogy vajon jövőre, amikor pont annyi idős leszek, mint amennyi te voltál, amikor világra hoztál engem, mit szólnál, ha meglepnélek egy unokával? :D

Ha csak fele annyira jó szülő leszek, mint amilyen te voltál nekem, már elégedett lehetek.

Nagyon szeretlek anya! Boldog születésnapot és Boldog egész évet! És még legalább 100 boldog születésnapot, mert szükségem van rád!





Balázzsal



Máté




Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése