M a t i

2014. július 6., vasárnap

Kaliforgia sorozatzáró

"Elgondolkodtam Rólunk." A rólunk nagy R-rel van írva. "A történetünkről.
Hogy a fenébe' foglaljam össze?

Tökéletes volt? Aligha. Bármilyen történet, velem a középpontban nem torkollhat másba, mint nagy, mosolygós káoszba. De egyvalamit biztosan tudok. A napos éveink maguk voltak a megtestesült szépség.

A rémálmok, a másnaposság, a b***ás és csapás, a városunk elbűvölő, csillámló őrültsége, ahol éveken át felkeltem, elcsesztem, aztán elnézést kértem, kiütöttem magam, aztán kezdtem elölről.
Íróként imádom a boldog végkifejletet.

A srác elnyeri a lányt, aki megmenti őt önmagától...és a naplementében sötétül el a kép.
A srácként, aki szeret egy lányt, rájöttem, hogy ilyen nincs. Nincs naplemente.

Csak a most létezik, csak a mi kettősünk, ami ijesztően csúf tud lenni néhanapján.

De ha behunyod a szemed, és meghallod, amit a szíved súg, ha egyszerűen tovább próbálkozol, és soha de soha nem adod fel, tökmindegy, hányszor sül el balul, amíg a kezdet és a vég össze nem mosódik valamibe, amit úgy hívunk: a legközelebbi viszontlátásra:"


És... ennyi. Nem... nem tudtam, hogy fejezzem be, mert még nincs vége. Sose lesz vége, amíg vagy te, vagyok én, és van remény...és megbocsátás.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése