M a t i

2014. március 6., csütörtök

Szülésinapodra! (348 napja írtam)

22 éve már, hogy nekem életet adtál, es azóta is mindig számíthatok rád,
.nincsenek szavak, amikkel, ezt meghálálhatnám, esetleg eszközök, tettek, mellyel kifejezhetem, hogy mennyire szeretlek.
Tudom nem volt velem könnyű dolgod,
Hisz az élethez, többnyire elég lazán állok
És az öntörvényűségem miattam csak a saját utam járom
Volt hibám, nem 1, nem 2 és nem is 3, de a céljaimat egyre tisztábban látom.
Minden, amit tőled és apától kaptam a javamra váltom és ezt nektek, egyszer mind meghálálom   

Apa! Tőled is sokat tanultam, hogy higgyek mindig magamban, hogyha igazán akarom, akkor bármire képes vagyok és hogy mire vágynak igazán a csajok,
Hogy megkaphatok bármit,
Hogy mi az ami igaz és mi az ami csak ámít,
Mi az érdektelen és mi az ami számít,
És ami mélyen igaz, attól mert más hülye, azért é
n ne legyek az.


Szóval ragozhatnám napestig, szeretlek titeket és csak ez számít!   

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése