M a t i

2014. március 23., vasárnap

Szülésinapodra!

Szülésinapodra!


23 éve már, hogy nekem életet adtál,
És azóta is mindig számíthatok rád,
Nincsenek szavak, amikkel ezt meghálálhatnám,
Esetleg eszközök, tettek, mellyel kifejezhetem,
Hogy mennyire szeretlek.

Tudom nem volt velem könnyű dolgod,
Hisz az élethez, többnyire elég lazán állok
Es az öntörvényűségem miattam csak a saját utam járom
Volt hibám, nem egy, nem kettő és nem is három,
De a céljaimat egyre tisztábban látom.
Minden, amit tőled es apától kaptam a javamra váltom
És ezt nektek, egyszer mind meghálálom  

Apa! Tőled is sokat tanultam,
Hogy higgyek mindig magamban,
Hogyha igazán akarom,
Akkor bármire képes vagyok
És hogy mire vágynak igazán a csajok.
Hogy megkaphatok bármit,
Hogy mi az ami igaz es mi az ami csak ámít,
Mi az érdektelen és mi az ami számít,
És ami mélyen igaz,
Attól mert más hülye, azért én ne legyek az.

Testvérem soraim hozzád is szólnak,
Mert a vér bennünk egy és ez soha el nem múlhat
Lassan negyed évszázadban együtt vagyunk békében es harcban,
De oda állunk a másikért bármikor ha baj van.


Mert családnak lenni nem csupán egy szó, egy puszta fogalom,
Minket a vér köt össze es ez a legszentebb  kapocs.

Szóval ragozhatnám napestig,

Szeretlek titeket es csak ez számít

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése