M a t i

2014. május 9., péntek

konyhai szokások

Tibi: Mennyire mozogsz otthonosan a konyhában? Milyen rendszerességgel főzöl és mi az, amit a legszívesebben? Melyik ország konyhájából merítesz szívesen? Mi a legnehezebb kaja, amit el tudsz készíteni? Sütemények készítése mennyire fekszik?

Már a kérdést is kikérem szépen magamnak. Ötvenszázalékosan mozgok otthonosan a konyhában, mivel ilyen részben tulajdonolom a házunkat. Én nem főzök, nekem főznek. Ha nem, akkor rendelek, ami tulajdonképpen szintén azt jelenti, hogy nekem főznek. A legnehezebb étel, amit el tudok készíteni, az az Ozmiumos rizs – arany reszelékkel. Kicsit nehéz beszerezni a hozzávalókat, de megéri. Próbáld ki, atom.  Legszívesebben a magyar konyhákból merítek, azon belül is édesanyám konyhájából, pár merőkanál gulyáslevest. Süteményeket csak és kizárólag állva csinálok, vagyis csinálnék, de lássuk be ki az, aki a saját konyhai eszközi közelébe engedne. Otthon mára mosogatógép használatától is el vagyok tiltva, mert egyet tönkretettem.

Őri Máté

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése